Vzdělání v raném dětství neznamená pouze poskytnutí správných zkušeností v správném stádiu vývoje dítěte, ale také průvodce pro učitele předškolní výchovy a rodiče domova, aby poskytli žákům předškolního věku nejlepší start v životě. Předškolní programy a různé oblasti studia poskytují přirozený přístup tím, že využívají strukturované a řádné vzdělávání v raném dětství.

Podporující rodiny a členové fakulty musí spolupracovat s komunitou, aby rozvíjeli jasnou budoucnost studentů, aby získali maximální potenciál a vyvinuli je jako celoživotní učící se. Prostředí jim také pomáhá rozvíjet vysoké morální standardy.

Základní základy židovského vzdělávacího systému Hillel je založen na torah mishamayim. Tři hlavní pojmy programu Hillel jsou Torah, Avodah nebo Modlitba a Gimilut Chassadim nebo Charity.

Jedním z primárních cílů je podnítit hluboké znalosti, porozumění a schopnost analyzovat Tóru, aby se v ní objevily praktické každodenní lekce. Patří sem vděčnost takových základních pojmů jako hrdost versus pokora, materialismus versus spiritualita, Lashon Hara versus produktivní řeč a všichni, se kterými se studenti mohou identifikovat jako konvenční normy.

Hillelovy vzdělávací systém ukazuje, jak je tóra základním průvodcem v různých stádiích života v pravidelných intervalech studia. Od dětství až do dospělosti podporuje lidi ve svých rolích dítěte, sourozence, rodiče, manžela, stejně jako školní role studentů, učitelů a správců. Je dokonce přítomen v každodenních interakcích podnikatelského světa. Studenti Hillelu se naučí ocenit Tóru jako celek.

Hebrejský jazyk také hraje důležitou roli v Hillelově zkušenosti. Kromě toho, že slouží jako významný nástroj pro studium písemné a ústní Tóry, je také vyučován za účelem komunikace se židy v Izraeli a ti, kteří žijí v různých komunitách po celém světě. Slouží jako okno pro současnou izraelskou kulturu a společnost a posiluje živoucí sionistické společenství.

Podle kódu židovských zákonů Hillel učí individuální a komunální proces modlitby. Jak judaismus zdůrazňuje potřebu komunikace s G-D, Hillel učí studenty, aby chválili G-D, aby ho požádali o naplnění svých potřeb a pak mu nabídli poděkování.

To je uspokojivé pro každého rodiče, aby si představil a viděl své dítě, které má vysoké mravní hodnoty a dokonce i sebevědomí. Budou také získávat dobré sebevědomí, dobré myšlenkové dovednosti, dobře rozvinuté smysly a pozornost, umělecké a schopné socializovat, číst a komunikovat nápady. Není to fantastický způsob celkového růstu dítěte?